Sunny: Mona Lisa ébredése - Egy regénylakás könyvei Sunny: Mona Lisa ébredése - Egy regénylakás könyvei
Friss posztok:

Sunny: Mona Lisa ébredése

Írta: Gretty | 2012. március 5., hétfő | 14:49

Mert úgy jó a szex, ha cafatokban lóg a hús az emberről?

Fülszöveg: Különleges regény, tele misztikummal és érzelemmel. Vér és csók, szemérem és szemérmetlen vágy süt lapjairól. Tele van vad erotikával, véres harcokkal, és mégis csupa érzelem, szerelem, szenvedély és erő.
A regény a hold fiairól és lányairól, a monere-ekről szól, az emberi alakban közöttünk élő, rejtőzködő, különös népről. A félig ember, félig monere lányról, Lisáról, akit a szürke hétköznapok ápolónői munkája mellől ragad el a sors, hogy monere királynőként uralkodjon, s miután ráébred természetfeletti erejére és szexualitására, akár alakváltó vérszomjas fenevadként is védi szeretteit.
Gondolt-e már arra, hogy a Hold gyermekei itt élnek köztünk, anélkül, hogy észrevennénk emberfeletti képességeiket? Arra, hogy a körülöttünk zajló szürke élet nem is a valóság, és egyszer csak felbukkan egy rejtélyes idegen, és mindent elsöprő szenvedéllyel átragad egy mesés világba? Egy világba, ahol más szabályok érvényesülnek, ahol sötét éjszakákon vámpírok és démonok kísértenek, ahol az élet veszélyes, de izgalmas és gyönyörű.
Fantasy és erotikus thriller vonzó elegye a könyv. Az írónő nem akar mást, mint civilizált lényünket szembesíteni a bennünk rejlő állatiassággal, a vámpírkirállyal, vagy a hatalmat birtokló királynővel. Azt a titokzatos vonzódást elégíti ki, amely akkor tölt el, ha felnézünk éjjel a Holdra, és érezzük a belőle áradó erőt, hogy nekünk is szól ez a ragyogás. Merjünk hát mi is belépni a monere-ek birodalmába!
Eredeti cím: Mona Lisa Awakening

A kezembe akadt, mert…
nagyon megfogott a fülszöveg. És gyorsan le kell szögeznem, hogy NINCSENEK vámpírok ebben a könyvben, szóval jól át lettem verve. Mondjuk nem feltétlenül miattuk vettem meg, de nem írjuk már oda mindenhová a vámpír szót.

Közös történetünk:
Végérvényesen be kell vallanom magamnak, hogy van valami durr-defektem a démonokat illetően. (Nyilván, mert magam is annyival küzdök.) De ne szaladjunk ennyire előre!
Jóval másabb ez a könyv, mint egy újabb démon rajongás.

Merthogy ennyire beteg könyvet nem is tudom, hogy mikor olvastam utoljára. De biztos, hogy olvastam, mert az érzésre emlékszem, ám nyilván törölt az agyam minden egyéb információt, s azért nem jut eszembe, hogy mit is.

Úgyhogy ezzel a bejegyzéssel emléket állítok most annak is.

Kezdjük azzal, hogy régóta vágytam már én is egy olyan könyvre, amit hónapok múlva is emlegetek, mert annyira szánalmas. Hát most jól megkaptam, és esküszöm, hogy maradandó lelki károsodást okozott, mert most már szinte nyüszítek a sellős, meg a jógázó vámpíros könyv után.

A történet nagy vonalakban, ami SPOILER lesz, mert szinte fizikai fájdalmat érzek, hogy leírjam. Szóval aki nem akarja a poénokat lelőni magának, az ugorja át ezt a részt.

Adott a történetben Mona Lisa, akinek neve számomra a létező legkevésbé eredeti, s ezennel szeretném kikérni a híres festmény ihletőének, de festőjének nevében is, hogy ez lett a főhősnő neve.

Ő monere, azaz a Hold gyermeke, mellékállásban pedig jövőkép és ambíció nélküli ápolónő. Egy baljós estén ismerjük meg, ahogy New York egyik szegény negyedében önzetlenül, ám érzelem mentesen, hovatovább flegmán enyhíti a rászorulók szenvedését. Mert neki képessége van. Gyógyító képessége, ami igazából nincs is neki, mert még nem fejlődött ki, de érzi, hogy kifejlődhetne, csak nem tudja, hogy hogyan… meg nem is akarja igazán, mert jó így neki. (Ó mamám, ennyi belső szenvelgés röpke pár oldal alatt!)

Nem telik bele egy fejezet, és máris rágerjed az egyik betegre, akinek roppant részletesen van leírva nedvedző, bűzt árasztó sebe. (Nyami?) Persze rögtön meggyanúsítja az idegen, ám annál szexisebb férfiút, hogy direkt búgatja, aki persze mindezt tagadja, de persze utána rögtön, azaz RÖGTÖN el is mesél mindent magáról és Mona Lisa igaz valójáról. (Hatalmas pofon a nyomozásnak, izgalomnak.) Na de hogy mégse legyünk történet nélkül, kiderül, hogy Gryphon, mert ez a neve a szépfiúnak, épp menekül királynője, Mona Sera elől, aki szintén Holdkirálynő, vagy mifene.

Mona Lisa azonnal segítségét és lakáskulcsát ajánlja fel a férfinak. (Itt már tudtam, hogy nem normális a nő. És még csak a 21. oldalon jártam.) Ő elfogadja, s hazamegy a nő lakására, hogy ott várja meg, míg újdonsült királynője végez a műszakkal.

Ezután Lisa királynő tépelődik egy sort, de nem is igazán azon, hogy mik derültek ki róla, hanem jobbára azon, hogy mennyire rágerjedt a holdfira, s a munkaidő hátralévő részében közelgő orgazmusát tervezgeti, mert még igazán jó nem volt neki. És már kellene egy. (Nekem meg némi vodka, hogy betompuljak, ha ez így megy tovább.)

Nosza, haza is megy, azonnal ledobálja magáról a ruhát, meggyőzi a pasit, hogy tegye magáévá, (ismerte akkor már vagy 2 órája!!!) s puff, a második fejezetben már orbitális szex jeleneten vagyunk túl, sőt! A csaj már szerelmes is. Ja, a pasi is. *az emlék hatására ismét elkezdi a fejét az asztallapba csapkodni*

Na de nem szerelmes az olyan szerelmes, aki ne akarná megmenteni kedvesét. A helyzet ugyanis az, hogy az a nedvedző seb egy halálos találat, amit Mona Sera ejtett Gryphonon egy ezüsttőrrel. Az ezüst ugyanis lassú méreg a Hold gyermekeinek. Lisácska el is dönti, hogy megmenti élete szerelmét, s együtt indulnak neki az éjszakának, hátha a másik királynő házában találnak ellenszert.

És aki azt hiszi, hogy ezen feladat végrehajtása a történet az hatalmasat téved. Ez még nagyon az eleje csak a sztorinak.

Bejutnak a házba, ahol épp nincs senki, mert aznap telihold van, s ilyenkor a magára valamit is adó Hold lánya (és fia) fürdőzik. Holdfényfürdőzik. *ismételten csatt* Mert abban van a vitamin számukra, s ha ezt nem tennék, akkor hamar (emberi élettartammal megegyezően) meghalnának. Így meg élhetnek akár 300 évig is.

Na de kit érdekelnek a részletkérdések. Naná, hogy lebuknak, mert Mona Lisa nem bír magával. Elfogják őket, és Mona Sera rögtön utasítja leghatalmasabb alattvalóját, Ambert (de hülye név ez egy pasinak) hogy erőszakolja meg a nőt. (Itt villant be először a gruppen, mint lehetőség.) De abból végül nem lett semmi, mert az addig hálásan erőszakolgató szolgája most megtagadja ezt, lévén Lisa is királynő. Ezt érzik rajta. (Jobban túlcsordulnak érzelemmel, mint bármely hormon-túltengéses nő.)

Azért van dilemma keményen, mert félvér is, és rájuk mások a törvények. Mindkettő köti az ebet a karóhoz, (királynő és harcosa is) mígnem megjelenik a színen Sonia, aki (tessék figyelni!) Gryphon testvére. Mikor őt megerőszakolta Amber, akkor G nekirontott, s emiatt késelte meg MS.

Ez a könyv nyilván a megbocsátásról szól a sorok között, mert ezen az aprócska fiaskón könnyedén felemelkedünk. Sonia elmondja, hogy Mona Lisa tulajdonképpen Mona Sera lánya. (Hoppá, nem említettem még, hogy a főhősnő árva? Na most szólok.)

Anyuka roppant gyengéden reagál, ugyanis eltekint az erőszaktól (bár csak nagy nehezen). Meghívja lányát magához, ad neki két ruhát, meg vacsorát. Gryphont meg Ambert viszont kiteszi a napra, hadd főjenek. De tényleg! Ez nem poén. Ugyanis árt nekik a napfény. (Hmm… vámpírok? Ja neeem. Figyeljél már Gretty!)

Na de csodával határos módon, csak Amber ég meg, Gryphon ugyanis a szex miatt ugyanúgy immunis lett a napfényre, mint Mona Lisa. (Fogadjunk, már tutira nem bír senki követni, de nem érdekel. Nem kegyelmezek, mert a józan eszem múlik azon, hogy kiírjam mindezt magamból.)

Az az áldott jó lélek főhősnő valami eszméletlen jó stratégiai érzékkel van megáldva, mert azonnal átlátja a hatalmi harcok lényegét, s azonnal magának követeli a haldokló Ambert. Megkapja a ruhák mellé. (Amúgy ám azért kapta a ruhákat, mert az anyja a Tanács elé akarja vinni, hogy beiktathassa királynőnek, az ugyanis neki nagyobb hatalmat ad a kezébe, hogy tudott királynőt csinálni egy halandótól. – De milyen szép indíttatás is ez! Érzem is az erkölcsi tanulságokat.)

ML, G és A visszavonulnak, ahol megkezdődik a tanakodás, hogy hogyan is lehetne életben tartani a szépfiút, mert nagy szüksége lesz ML-nek testőrökre. És eddig csak egy haldokló, oh pardon kettő haldokló van neki.

Mentő ötlet: Gryphon ráveszi Mona Lisát, hogy szexeljen Amberrel, mert az majd meggyógyítja. Értitek, a pasi is szerelmes a nőbe, de ráveszi azt, hogy lovagoljon meg egy másik férfit, akin amúgy cafatokban lóg a hús, mert megégett. És persze ő volt az, aki megerőszakolta a húgát. Mondom én, hogy burkoltan benne van a megbocsájtás eszméje! (Mielőtt bárki kommentben megkérdezné: Nem. Nem hánytam le a könyvet. És még csak az ötödik fejezetnél tartottam.)

Amber meggyógyul, beleájul új királynőjébe, s a két udvartartás nekiindul az útnak, hogy a Tanács színe elé járuljanak. (És itt most azt hiszitek, hogy akkor majd az itteni bonyodalmak adják a történetet? Hát nem igazán.)

A Magas Udvarban (ez a neve a Tanács birtokának) újabb élmények érik szegény Mona Lisát. Lát erőszakot, maga is majdnem áldozatává válik néhánynak, elhagyja Gryphon a beígért gyógymódért cserébe, megismerkedik Halcyon démonherceggel, és persze szakadár holdfik rabolják el, hogy Sandoor nagyúr kedvére tegyen, amolyan tenyész-nőstényként. (Jesszus, és még én hittem, hogy az elmúlt néhány hetem szar volt.)

Újabb erőszakok, újabb cafatokban lógó húsok, újabb gyógyító szex, ami egyre nevetségesebbé válik, mert bezzeg a nő lépten-nyomon hangoztatja, hogy ő bezzeg nem olyan nő. De azért sikerül beleszerelmesednie Amberbe is, és paff, máris bele lett erőltetve egy újabb közhely, ezennel a szerelmi háromszög.

Persze megszöknek, visszakeverednek az udvarba, leszámolnak az áskálódó királynőkkel, visszakapják Gryphont, (pikk-pakk meg is gyógyítja) szereznek meg vesznek is újabb testőröket, megkapják New Orleanst uralkodói területnek, s elindulnak vissza New Yorkba, hogy megkeressék Thaddeust, Mona Lisa öccsét. Mert mint kiderült közben, az is van neki. (Mi jöhet még? – kérdezte Gretty ekkor már hisztériás állapotban.)

Újabb erőszak, újabb lógó cafatok, újabb gyógyító szex, de azzal a csavarral, hogy most már mindez az öcsike szeme láttára, aki nemhogy kiakadna ezen, de tök bulinak tartja is mindezt. (Éreztem én, hogy nagyon rossz felé tart a világ, de most már papíron is le van írva, úgy látom.)

Ja, meg időközben elrabolja egy másik démon herceg, mert meg akarja ölni Halcyont, ő meg durván rá van kattanva Lisára. Persze megmenti, és kiderül, hogy a csajszi egyedülálló módon vissza tud térni a pokolból. (Apám, ez a nő mindenre képes! *csattan a fej az asztallapon*)

Legyőzik végül Sandoort, és boldog családként élnek ők mind, gondolom addig, míg nem jön a következő rész. Mert ez egy sorozat. SPOILER VÉGE!

A véleményem a könyvről? Hűhűhű… Ezt a könyvet olvasni kellett, mert oly’ mértékben perverz mazochizmus, hogy arra szavak sincsenek. :)
Ritka beteg könyv ez. És egyszerűen nem tudok napirendre térni afelett, hogy hogyan a jó életbe lehet a legjobb erotikus könyv díjazottja. Ja hogy Amerikában.
Édes jó istenem! Őszinte hálával tartozom neked, hogy nem születtem amcsinak. Nem volnék képes beteges amőba szintjén tengetni a mindennapjaimat. Inkább viselem kis hazánk minden búját-baját, csak add, hogy ez a könyv sose legyen a közízlés formálója!

A legtriviálisabb gond az, hogy tele van elütéssel, helyesírási hibával, következetlenséggel, jó pár oldalon fakó a nyomtatás. Konkrétan nem bírta a nyomdafesték a művet.

„A hátamra görgettek, és most először szembesültem fogvatartóm, Amber arcával, méghozzá egészen közelről. Szép volt, a maga vadállatias módján, ahogyan egy, a fejünk fölé magasodó tölgyfa is szép. Csupa erő és kitartás, az arca durván faragott, nagy vonásokkal, kiálló homlokkal és szemöldökkel, határozott orral, kiugró állal, amely illett masszív testéhez, és egyenes, mogyoróbarna hajához, amely érzelemmentesen tekintett rám.”
Nagyon úgy néz ki, hogy a vadállatok lesznek lassan a következő generáció, amikre rágerjednek a zsenge lelkű főhősnők. Bár nem értem, hogy hogyan jön össze a tölgyfa és a vadállatiasság. Flóra és fauna eddig nekem két külön dolog volt, bár lehet, hogy az orvosin máshogy tanítják. Egyébként meg mi maradt ”bent” a férfi arcában, ha mindene kiugrik? Bár aki a hajával tud letekinteni, az mindenre képes lehet.

Persze ami nagyobb gond, hogy ez egy majd’ 250 oldalon keresztül tartó aktus, ráadásul a betegesebb fajtából. Bár ez sem menti meg attól, hogy mindenféle átmenet nélkül ugráljon a nemi erőszak, és a férfiak régimódi stílusú nyáltenger megnyilvánulásai között. Esküszöm, fuldokoltam benne, ha épp nem a leküzdendő hányinger miatt kapkodtam a levegőt.

A főhősnő a létező legirreálisabb jószág, akit csak a hátán hordott a Föld és a Hold. Mindent tud, mindre képes, mindenben kiváló, és még nálam is gyorsabban adja oda a bizalmát mindenkinek, akiről üvölt, hogy nem feltétlenül érdemli meg.

Már eleve maga a könyv is húú, de nagyon intelligensnek meg buján erotikusnak próbál tűnni, bár a legnagyobb jóindulattal is csak átlagon alul nyomi.

„– Mmmm, mennyei – jelentettem ki, mikor a szőlő édes leve a számba lövellt.”
De mi minden lövellt bele ennek a nőnek a szájába a könyv során. Még véletlenül sem miután, mert akkor talán nem folyt volna ki a szájából. Mert ha akkor kezd el hümmögni és beszélni, mikor épp lövell, akkor mi tartja bent a levét?
Egyébként gyanítom, hogy a hasonló erőlködések vezethetnek az erotikusan buja kifejezésbe bújtatáshoz.

A történetvezetés elég feszes, ami jó lehetne, de nem az, mert három könyvre való történés lett beleerőszakolva (már szabadulni sem tudok ettől a szótól). Nincs rendesen kibontva semmi, csak gyorsan váltják egymást az események. Mondjuk azok legalább követhetőek. Mert a leíró részek nem mindenhol.

Elhelyezi hősét egy pózban, majd hirtelen már egy másik, nagyon másik pózban hajol például a brére.

Meg még kismillió hasonlóan fura baki van benne. (És itt szeretném megjegyezni, hogy nem, a puma nem szinonimája az oroszlánnak!)

Általában szoktam örülni a magyar jelenlétnek, (Sandoor, meg volt benne némi gulyás) de itt most inkább kikérném magamnak. Merítsen máshonnan ihletet! Követelem!

Nem szeretném, ha egy olyan történetnél lennénk megemlítve, még ha érintve, futólag, közvetetten is, ahol két óra ismeretség után egy idegen karjaiba veti magát valaki. Ahol csettintésre szeretnek egymásba a sérült lelkű ”űrlények”, ahol már szinte vártam, hogy legyen már végre gruppen is.

Mert esküszöm, amikor a fogság alatt Ambert csitította Lisa, szinte vártam, hogy beszálljon a műveletbe a másik fogoly is a cellában. Vagy amikor megbeszélték, hogy mindkét pasival szerelmi viszonyban lesz és felvetődött a hármas lehetősége. Vagy végülis bármelyik nyilvános nemi erőszaknál készítettem fel magam arra, hogy itt mindjárt hatalmas orgiába csap át a történet.

De a fene vinné, hát ezek nem kimaradtak?!

Be kellett érnem a több, mint testőr srácokkal, akik megbabonázva lesik a minden átmenet nélkül infantilisból királynői magatartásba, majd vissza ugráló úrnőjük vágyait, parancsait.

Nem értem én az indíttatást, hogy miért adták ki. Ennek a könyvnek közröhej tárgyának kellene lenni, mert gyakorlatilag egy nagy nemi erőszak az egész. Talán egyedül Halcyon herceg karaktere volt vállalható, aki, hogy mégse legyen túl eredeti, vért ivott. Vért bakker, mert nehogy már ne vegyük ezt el a vámpíroktól. De azért csipáztam a démont.

Egyébként az alapötlet maga nem lenne rossz. Csak ne ez a nő írta volna! Értem én, hogy Sunny asszony orvos, meg a férje mennyire sikeres a Féltestvérek című könyvével, (Tényleg sikeres vagy csak mondják? Utána fogok járni!) de azok a részletesen leírt nedvedző, bűzlő sebek, a cafatokban lógó húsok, ráadásul szexszel vegyítve… Ó, te jóóó isteeen!

Ezért mivel is zárhatnám bejegyzésemet, mint egy sziporkázóan egyedülálló idézettel, melynél tényleg majdnem ráhánytam a könyvre. Itt mindketten épp cafatokban voltak. Figyelem, csak erős gyomrúaknak!

„Az erő gyülekezett, ragyogásunk betöltötte a szobát. Bal kezemmel teljesen megtartottam a súlyomat, a másik kezemmel duzzadó bicepszét markoltam. Valamibe kellett kapaszkodnom. Amber átment a nyakam másik oldalára, gyengéden nyalogatta a megduzzadt, lágy húst, én meg nyüszítettem, amikor a nyúlt sebbe lélegzett, Ziháltam, remegtem, amikor odaérintette nyelvét, és lassan, finoman bedugta a nyers húsba. Nem mozdította. Pompás fájdalom. Pompás gyönyör.”
Erről jut eszembe! Elfelejtettem mondani, hogy bizony ők is ragyognak, fénylenek rendesen. Meg át tudnak változni mindenfélévé... (Egyszer össze kell számolnom, hogy hány, innen-onnan vett közhely volt benne. Bár kétlem, hogy valaha újraolvasom én ezt a könyvet.)

Kiadó: Trivium


Borító: Olyan ártatlan romantikus-misztikus történetet sejtet a fülszöveggel karöltve, hogy be lehetne perelni érte a kiadót félrevezetésért.

Kedvenc karakter: Halcyon

Anti karakter: Maga az írónő!

Világkép: Maga a monere alapötlet nem rossz. De a kivitelezés…

Értékelés: 

Ha tetszett a poszt, oszd meg másokkal is!

12 megjegyzés:

  1. ez nagyon jól sikerült.:D
    én ugyan a büdös életben el nem fogom olvasni, de a posztod mindenképpen emlékezetes lesz.

    VálaszTörlés
  2. @Nima: végigolvastad az egészet? Én hősöm! :)
    Szó, ami szó, kicsit megszaladt a kezem alatt a klaviatúra, de annyira kikívánkozott belőlem.
    A könyvmazochizmus teljesen más fokára léptem ezzel a könyvvel, úgy érzem. :)
    Annak azért nagyon örülök, hogy tetszett a poszt. Már ezért megérte! :)

    VálaszTörlés
  3. Na jó...akkor nem nem veszem meg a könyvet! :)

    VálaszTörlés
  4. @Szilvamag: hát odaadom én! :D

    VálaszTörlés
  5. Kedves Gretty!

    EgyKönyvmoly éppen kicsomagolt engem és arra készült, hogy belém harap. Aztán meglátta kedves sorodat: "Mert úgy jó a szex, ha cafatokban lóg a hús az emberről?" A gyomra a torkáig ugrott, így letett rólam.
    Amikor megtudta tőled, hogy a Holdfürdőben milyen sok vitamin van, úgy gondolta kipróbálja, háta abban kevesebb a kalória,mint bennem.
    Miután elért az égett cafatos erőszaktevőhöz, úgy döntött a húsról is lemond.
    Köszönöm neked! Megmenekültem!
    EgyKönyvmoly ebédje

    VálaszTörlés
  6. @EgyKönyvmoly:

    Kedves EgyKönyvmoly Ebédje!

    Egyrészt örülök, hogy megmenekültél, s remélem, ebben tényleg örömödet leled, másrészt őszintén sajnálom, hogy miattam nem tudod most beteljesíteni végzetedet. Szégyenlem is magam picit, mert a Világ Ebédjeinek érdekében igazán kiírhattam volna, hogy Ebédidőben ne olvasd!

    Legőszintébb együttérzésemmel:
    Gretty

    Kedves EgyKönyvmoly!

    Hoppááá... Bocsi! *irul-pirul*
    Most éhezni fogsz miattam, pedig igazán szólhattam volna, hogy bárminemű hús kerülendő az olvasás előtti és utáni 24 órában.
    Továbbá tájékoztatlak, hogy a holdfényevés nem biztos, hogy a járható út. Magam fényevő vagyok jó ideje, (na mondjuk nem a könyv miatt) de eddig még nem sikerült jól laknom, pedig a napfényes órák száma napról-napra növekszik. Gyanítom nincs ez másként a holdfénnyel sem.
    De ha mégis, akkor a Zombi Szakácskönyv után megírom a Vitamindús Fényevés Művészete című könyvemet is, külön kitérve a Hold kedvező sugaraira.
    Természetesen jár a szerzői jogdíj egy része majd. ;)

    Maradok őszinte hódolattal molytársad (ha még rám bagózol ezek után):
    Gretty

    VálaszTörlés
  7. Kedves Gretty!

    A mai napot megúsztam, mert még mindig a szenes pasival dugós képek villognak a szeme előtt. Én mondtam neki, hogy csukja be. Erre ő: Akkor még jobban látom!
    De holnap nekem már annyi, egy napnál tovább úgy se bírja
    Azért köszönöm, hogy adtál nekem még egy kis időt!"
    A Hálás Ebéd

    Drága Gretty!
    Egyszerre volt hányingerem, és röhögőgörcsöm, dajkáltam a gyomrom és közben fetrengtem, meg a könnyeimet törölgettem, hogy tudjak tovább olvasni!
    Borzalmas könyv, elképesztő bejegyzés!
    Köszönöm!
    EgyKönyvmoly-aki még nem éhes, de nem kell érte aggódni, estére visszatalál az étvágya a Holdról

    VálaszTörlés
  8. @EgyKönyvmoly: egyébként állítólag nem borzasztó a könyv, hisz sokaknak tetszett. S bár én nem értem, hogy miért, azért vállalom, hogy az én szemem ki van élezve a nemi erőszakra, meg egyéb devianciákra. És kíméletlenül lecsapok ezekre, mert szerintem ezek a dolgok nem normálisak, nem szabad tűrni őket, és úgy eleve gáz, ha ilyesmit kell már leírni egy könyvbe, hogy vigyék és olvassák, hovatovább romantikusnak tekintsék.
    Lehet, hogy fröcsögök az előítéletességtől - vállalom is - de nincs az az isten, hogy rágerjedjek egy (illetve több) kül- és belsérelmi bántalmakat elszenvedett egyénre.
    És amennyire felháborít az ilyesmi, annyira igyekeztem mégis vicces köntösbe csomagolni, mert ha nem, hát lehet, hogy vérig sértettem volna jó pár embert. Sőt biztos!
    Így meg legalább nevettünk egy jót. :) Örülök, hogy tetszett. :)
    És ez még csak nem is vérmedve-vérnyúl-mézszex. XD
    Mondjuk azért az a 'haja érzelemmentesen letekint rám' rész nagyon ott volt. :D

    VálaszTörlés
  9. Egyet értek veled, és teljesen kiszoktam akadni, főleg filmben láttam eddig, hogy az unatkozó párocska, eljátssza, hogy anyuka egyedül otthon, jön a símaszkos rosszfiú, végig kergeti a házon, fel az emeletre (miért is ne? kifele kellene ilyenkor menekülni!) egyenesen a hálóba, és akkor jöhet a jó kis erőszakolósdi. Nagyot nézne anyuka, ha a símaszk alatt nem apuka lenne...

    El se hiszem, hogy ez a könyv 75%-ot kapott és ez bejött többeknek is. Pff

    VálaszTörlés
  10. @EgyKönyvmoly: egyre-másra olvasgatom a pozitív véleményeket, hogy rájöjjek a titkára, de nem akaródzik.
    A külföldi bloggerek viszont velem értenek egyet, sőt egyenesen koppincsnak titulálják Anne Bishop és L. K. Hamilton könyveiről.
    Nem tudom, hogy mi az igazság, de így legalább kihúztak két nevet a listámról. Azaz hármat, mert Sunny-ból sem kérek többet.

    VálaszTörlés
  11. Hamiltont simán el tudom képzelni, nála van az Anita Black sorozat 10. kötetétől elég sok perverz digi-dugi

    VálaszTörlés
  12. A Merry Gentry-t is ugyanaz a szabadosság jellemzi állítólag.
    De ne legyünk már rosszmájúak. Ők azok az írók, akik feloldozzák a nőket, és lehetővé teszik, hogy ne csak egy férfit ...khmm... szeressünk. :)

    VálaszTörlés

Ez a blog az ÖnTörvényű Bloggerek Klubjának tagja! Bárminemű plagizálás az Éhezők viadalán való azonnali részvételt vonja maga után!

Ha vinnél valamit, merthogy nem közkincs ám ez itt...

Creative Commons Licenc
Gretty Gretty szerint a világ - Egy regénylakás könyvei című műve Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! 3.0 Unported Licenc alatt van.
DMCA.com .

Ha üzennél...

Név

E-mail *

Üzenet *

Bemutatópéldány
Vendégszerepléseim a Klubrádió (95,3) Bemutatópéldány című műsorában, ahol Tímár Ágnessel beszélgetünk könyvekről.
.
 
Support : Creating Website | J. | Mas
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2010-2013 Egy regénylakás könyvei - All Rights Reserved