DIY kitekintés: Képzeljétek, ezt én csináltam! - Egy regénylakás könyvei DIY kitekintés: Képzeljétek, ezt én csináltam! - Egy regénylakás könyvei
Friss posztok:
Főoldal » , , , » DIY kitekintés: Képzeljétek, ezt én csináltam!

DIY kitekintés: Képzeljétek, ezt én csináltam!

Írta: Gretty | 2011. december 22., csütörtök | 18:41

Kell még pár nap, hogy vissza-akklimatizálódjak a saját életembe, de addig is jelezni akartam, hogy a blog él, csak téli álom üzemmódban volt/van pár napig. :)

Régi lógásomat szeretném ezúttal bepótolni. Az egyedi könyvjelzős poszt hihetetlen népszerűségnek örvendett, így gondoltam megosztom a saját magam által ügyködött verziót, hogy lássátok, nem csak úgy fordítgatom én ezeket a cikkeket. :D

A mai adag az első vállalható próbálkozásom, amit Maggie Stiefvater trilógiája ihletett. (Katt a képre bátran...)


Tetszik?

Ha tetszett a poszt, oszd meg másokkal is!

3 megjegyzés:

  1. Csodálatosan szépek lettek! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! :)
    Már készül egy sorozat Nalini Singh Angyali vadász sorozatához is. :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagyon tetszik :) Boldog karácsonyt!

    VálaszTörlés

Ez a blog az ÖnTörvényű Bloggerek Klubjának tagja! Bárminemű plagizálás az Éhezők viadalán való azonnali részvételt vonja maga után!

Ha vinnél valamit, merthogy nem közkincs ám ez itt...

Creative Commons Licenc
Gretty Gretty szerint a világ - Egy regénylakás könyvei című műve Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! 3.0 Unported Licenc alatt van.
DMCA.com .

Ha üzennél...

Név

E-mail *

Üzenet *

Bemutatópéldány
Vendégszerepléseim a Klubrádió (95,3) Bemutatópéldány című műsorában, ahol Tímár Ágnessel beszélgetünk könyvekről.
.
 
Support : Creating Website | J. | Mas
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2010-2013 Egy regénylakás könyvei - All Rights Reserved