Sorsoltam - Egy regénylakás könyvei Sorsoltam - Egy regénylakás könyvei
Friss posztok:
Főoldal » , » Sorsoltam

Sorsoltam

Írta: Gretty | 2012. szeptember 28., péntek | 10:12

Mit ne mondjak, érdekes tanulságokat szűrtem le ebből a játékból. :)

Úgy látszik, hogy a beugratós kérdésem sokakat tévútra is vitt. Eleinte még szóltam, hogy tessék újra kitölteni a kérdéseket, aztán idővel ráhagytam, mert rájöttem, úgy fair azokkal, akik alaposan elolvasták a kérdést, hogy könyörtelenül kiszórok mindenkit, aki Syd Fieldet vagy Karen Chance-t írta Alaya Dawn Johnson helyett.
Tőle ugyanis még nem olvastunk magyarul, ellenben a fenti két szerző már igenis büszkélkedhet 3-3 könyvvel. Előbbit történetesen a Cor Leonis adta ki, utóbbit meg fogja.

Egyetlen lyányka talált rajtam, és remekbe szabott kérdésemen fogást, tőle elfogadtam Jan Spillert, hiszen teljesen jogos, annak ellenére, hogy nem rá gondoltam. ;)

Az Ördögkatlan műfaji besorolása már nem volt ilyen gyilkos, bár szintén elvérzett az, aki nem a krimit, hanem mondjuk a fantasy-t jelölte.

A szabadon választott kérdésnél viszont mindenki fantasztikusat alkotott, amit köszönök szépen! :)

Háromszoroztam is bőszen a neveket azoknál, akik még lájkoltak is, (és persze jók voltak a válaszaik) így végül 68 virtuális cetli maradt.


A random.org-nak hála, a szerencse ezúttal Dezső Dórának kedvezett, így ő választhat, hogy Ördögkatlant vagy Új nap virradot kér. :)


Gratulálok!

Mindenkinek nagyon szépen köszönöm, hogy játszott, és már most szeretném jelezni, hogy a következő játék nyereménye a LoveStar lesz, Andri Snaer Magnasontól. :D Persze részletek később...
Ha tetszett a poszt, oszd meg másokkal is!

3 megjegyzés:

  1. Vigasztal a tudat, hogy mindent eltaláltam :DD Szeretek ilyeneket játszani (látszik sok az elütni való időm ^^)

    VálaszTörlés
  2. @Andie: vigasztalhat is, mert gyakorlatilag felezőpartit kellett tartanom a félrement válaszok miatt. :)
    És örülök, hogy már maga a játék is élvezetes! :) Én is úgy szeretem ezeket, főleg, mióta ezzel a Google izével csinálgatom. :)
    A Rafflecopteres dolgot, meg köszönöm, mert nélküled nem tudtam volna használni! :)
    Egyébként mit választottál volna?

    VálaszTörlés
  3. Hát ez nem kérdés :D KMM!!

    A rafflecoptert meg szívesen :D

    VálaszTörlés

Ez a blog az ÖnTörvényű Bloggerek Klubjának tagja! Bárminemű plagizálás az Éhezők viadalán való azonnali részvételt vonja maga után!

Ha vinnél valamit, merthogy nem közkincs ám ez itt...

Creative Commons Licenc
Gretty Gretty szerint a világ - Egy regénylakás könyvei című műve Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! 3.0 Unported Licenc alatt van.
DMCA.com .

Ha üzennél...

Név

E-mail *

Üzenet *

Bemutatópéldány
Vendégszerepléseim a Klubrádió (95,3) Bemutatópéldány című műsorában, ahol Tímár Ágnessel beszélgetünk könyvekről.
.
 
Support : Creating Website | J. | Mas
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2010-2013 Egy regénylakás könyvei - All Rights Reserved