Dark Beginnings: Round Table – The Women of the Underworld Speak - Egy regénylakás könyvei Dark Beginnings: Round Table – The Women of the Underworld Speak - Egy regénylakás könyvei
Friss posztok:

Dark Beginnings: Round Table – The Women of the Underworld Speak

Írta: Gretty | 2011. szeptember 25., vasárnap | 22:53


Újra erőt vett gyerekkori szokásom, hogy a végéről kezdem olvasni a könyveimet. Így történt az, hogy míg családi összejövetelre igyekeztünk, hátulra szorultam két nagynéném közé, akik bizony már a hetvenes éveiket tapossák. Felmérve közös témáink szűkösségét, felütöttem a könyvet a csajok beszélgetésénél, hogy aztán pillanatok alatt belemerüljek. Már akkor magyarázkodnom kellett a nénéimnek, amikor még szinte el sem indultunk. Ugyanis akkorákat rötyörésztem magamban, hogy már kezdtek kissé bolondnak tartani. Feszengtem is a kérdezősködésük miatt, mert hát hogy mesélhettem volna el, hogy épp pár kitalált személyek szexuális élete vidít ennyire. De szerencsére hamar találtak más témát maguknak, így folytathattam önmagam szórakoztatását. (Azt viszont egy életre megjegyeztem, hogy ilyet többé nem olvasok nyilvánosan, mert nem egészséges visszatartani a kibuggyanó nevetést.)

Annyira olvastatta magát, olyan humorral átszőtt, érdekes kis pletykálás közepébe csöppentem, hogy észre sem vettem, hogy úgy peregtek a lapok az ujjaim között, hogy bizony mellettem igen nagy hangzavar alakult ki. Meg is döbbentem magamon, hogy végig figyelni tudtam az olvasottakra, sőt értettem is mindent anélkül, hogy szótár éhségem lenne. Showalter nyelvezete egyáltalán nem volt bonyolult ebben a részben, és ha akadt is egy-két szó, ami ismeretlen volt számomra, az is értelmet nyert a szövegben. Talán három mondatot, ha kellett újra olvasnom, hogy képbe legyek. (Bár ez a valós terefere miatt is lehetett.)

E kis beszélgetés apropója, hogy William felkérte Gilly-t, Danika kishúgát, hogy faggassa ki a lányokat a Lordokról, kiemelten kezelve a szaftos részeket.
Mondanom sem kell, Anja a legjobb időpontot választotta arra, hogy elkezdje betartani a szabályokat. Kommentálásaival igyekezett mindenkiből kihozni a leghuncutabb énjét.

Mivel ez a kis interjúhalmaz időrendben Aeron története előtt, de Bianka és Lysander egymásra találása után (The Darkest Angel) játszódik, így Ashlyn, Anja, Danika, Gwen, Bianka és Légió áll Ginny kérdéseinek kereszttüzében.

A lányok csacsognak a szexuális életükről, párjaik iránt érzett szerelmükről, – naná, hogy mindenkinek a sajátja a legszebb, legjobb, legerősebb… – gyerekvállalásról, és arról is, hogy kinek kívánják leginkább, hogy párra leljen végre.

Persze tökéletes az egyetértés a lányok között, kivéve talán Biankát és Légiót, akik az angyalokkal kapcsolatban nem igazán egyeznek.

Ha ezt az extrát akkor olvasom, mikor először megjelent, akkor a szórakozás mellett elég sok elejtett infóval lennék gazdagabb, amik az elkövetkezendő könyvek tartalmára utalnak. Persze így se volt rossz, de ez a kis plusz már nem adott annyit. Épp úgy, mint Anja, aki utalt a William-mel kapcsolatos átokra, de persze minden érdeklődést egy szimpla vállrándítással és „Nem tudom”-mal hárított. (A kis piszok!)

Mindent összegezve élvezetes kis szösszenet volt, amit kár lett volna kihagyni, és külön élmény, hogy angolul olvastam.
Ezek után nagyon valószínű, hogy befektetek némi kis pénzeszközt az angol nyelvű Lords of the Underworld kötetekbe is, nem csak a kínkeservesen lassan magyarosodó példányokba. Már csak azért is, hátha megtudom végre, hogy a kötögetés miért olyan kedves Gena-nak… :)

Kedvenc részem az extrából:

Gilly: … how do all of you feel at the prospect of children?
Danika: You know all of us will love this* baby as our own. You’re going to have more babysitters than you know what to do with. Even the men are getting mushy at the prospect of a child int he house. I think I caught Reyes knitting baby booties the other day -  he swore he has just using the knitting needles to cut himself, but I have my doubts.

*Aslynn’s and Maddox’s baby – ha nem lenne egyértelmű a this

Nekem ez ilyen formában van meg:
buy the book from The Book Depository, free delivery
Ha tetszett a poszt, oszd meg másokkal is!

0 megjegyzés:

Ne tartsd magadban...

Mondd el bátran a véleményed!

Ez a blog az ÖnTörvényű Bloggerek Klubjának tagja! Bárminemű plagizálás az Éhezők viadalán való azonnali részvételt vonja maga után!

Ha vinnél valamit, merthogy nem közkincs ám ez itt...

Creative Commons Licenc
Gretty Gretty szerint a világ - Egy regénylakás könyvei című műve Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! 3.0 Unported Licenc alatt van.
DMCA.com .

Ha üzennél...

Név

E-mail *

Üzenet *

Bemutatópéldány
Vendégszerepléseim a Klubrádió (95,3) Bemutatópéldány című műsorában, ahol Tímár Ágnessel beszélgetünk könyvekről.
.
 
Support : Creating Website | J. | Mas
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2010-2013 Egy regénylakás könyvei - All Rights Reserved