A legjobban várt könyv... - Egy regénylakás könyvei A legjobban várt könyv... - Egy regénylakás könyvei
Friss posztok:

A legjobban várt könyv...

Írta: Gretty | 2011. szeptember 8., csütörtök | 12:33

Amióta tavaly újra felfedeztem magamnak a könyvek világát, azóta igyekszem behozni a lemaradásomat.
Nem is értem, hogy amikor Harry Potter vagy Twilight lázban égtem, hogy nem néztem szét jobban. A Shiver után viszont rá kellett jönnöm, hogy rengeteg olyan élményt már jóval korábban magaménak tudhattam volna, amiket csak mostanában fedezek fel, holott már jó ideje a kezem ügyébe kerülhetett volna.

Ennek egyik oka talán az, hogy a könyvtár, ahová jártam, többnyire csak Kurts-Mahlert és ezoterikus könyveket gyűjtött. Másik oka, hogy valahol a gimi után elfelejtettem, hogyan is kell időt szakítani magamra és az olvasásra.

Örömmel jelentem, hogy ez a tudás visszatért, sőt praktikáimat bővítettem is! :)

És rájöttem, hogy bár lemaradtam, mégis számos előnye lehet ennek.
Sok sorozatba úgy tudok belekezdeni, hogy már jó pár rész megvan, stabil az olvasótábor és egyre rendszeresebb az újabb kötetek magyarra fordítása. Az Anita Blake könyvekkel például biztos, hogy jó ideig elleszek... :)
Persze előfordul, (mint legutóbb az Éjfél szülötteinél) hogy néhány kötet már hiánycikk, így csak hosszas utánajárással sikerül valamit beszerezni. De egész jól kiképeztem már magam. A létező összes, általam kedvelt kiadó honlapján regisztráltam, a Líra nagykeréhez a jelenlegi könyvtáramon keresztül "hozzáférek", hogy a Moly. hu-t és a Goodreads-et ne is említsem. Néha órákig is képes vagyok bambulni a monitorra, könyvajánlókat olvasgatva vagy borítókban gyönyörködve.

De van olyan sorozat is, amit egyszerre olvasok a többiekkel.
Így, napról-napra egyre jobban várok valamit... Egy könyvet, amit már hónapok óta szeretnék a kezemben tartani... Ha minden igaz, akkor még szeptemberben megjelenik, bár eddig még nem találkoztam előrendelhető verzióval. De reménykedem! (infókat szívesen fogadok)
A hónap (ha nem az év) legjobban várt könyve:

Maggie Siefvater: Forever

Ha tetszett a poszt, oszd meg másokkal is!

0 megjegyzés:

Ne tartsd magadban...

Mondd el bátran a véleményed!

Ez a blog az ÖnTörvényű Bloggerek Klubjának tagja! Bárminemű plagizálás az Éhezők viadalán való azonnali részvételt vonja maga után!

Ha vinnél valamit, merthogy nem közkincs ám ez itt...

Creative Commons Licenc
Gretty Gretty szerint a világ - Egy regénylakás könyvei című műve Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! 3.0 Unported Licenc alatt van.
DMCA.com .

Ha üzennél...

Név

E-mail *

Üzenet *

Bemutatópéldány
Vendégszerepléseim a Klubrádió (95,3) Bemutatópéldány című műsorában, ahol Tímár Ágnessel beszélgetünk könyvekről.
.
 
Support : Creating Website | J. | Mas
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2010-2013 Egy regénylakás könyvei - All Rights Reserved