Iránytű a könyvekben... Mivé lennék nélkülük? - Egy regénylakás könyvei Iránytű a könyvekben... Mivé lennék nélkülük? - Egy regénylakás könyvei
Friss posztok:
Főoldal » » Iránytű a könyvekben... Mivé lennék nélkülük?

Iránytű a könyvekben... Mivé lennék nélkülük?

Írta: Gretty | 2011. november 16., szerda | 09:50

Egyre csak nézegetem a magyar piacon kapható könyvjelzőket, és azt kell mondanom, hogy pofátlanság, hogy mi bóvlikat tudnak árulni aranyáron. Gondoltam szétnézek a craftwork "piacon" hátha karácsonyra kézügyességet (is) kapok. Barátom a gugli, és ott böngészgetve igazi kincseket találtam.

Vannak ott is alapvetően egyszerűnek számító példányok, ám mégis valamivel többet tudnak,szebben mutatnak, mint magyar társaik:



Találtam már-már művészi munkákba hajló kivitelezéseket is:




 Találtam olyat, amivel akár magam is megpróbálkozhatnék: 


Vagy, amit el kell felejtenem, mert annyira szépségesen nehezek...



Nektek melyik tetszik?

Ha tetszett a poszt, oszd meg másokkal is!

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek!*.*
    Mindből kérek:D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek! Igaz itt nem szerepelnek, de nekem keresztszemes hímzéssel készültek a kedvenceim:)

    VálaszTörlés

Ez a blog az ÖnTörvényű Bloggerek Klubjának tagja! Bárminemű plagizálás az Éhezők viadalán való azonnali részvételt vonja maga után!

Ha vinnél valamit, merthogy nem közkincs ám ez itt...

Creative Commons Licenc
Gretty Gretty szerint a világ - Egy regénylakás könyvei című műve Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! 3.0 Unported Licenc alatt van.
DMCA.com .

Ha üzennél...

Név

E-mail *

Üzenet *

Bemutatópéldány
Vendégszerepléseim a Klubrádió (95,3) Bemutatópéldány című műsorában, ahol Tímár Ágnessel beszélgetünk könyvekről.
.
 
Support : Creating Website | J. | Mas
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2010-2013 Egy regénylakás könyvei - All Rights Reserved