3 könyv - Lehet találgatni! - Egy regénylakás könyvei 3 könyv - Lehet találgatni! - Egy regénylakás könyvei
Friss posztok:
Főoldal » » 3 könyv - Lehet találgatni!

3 könyv - Lehet találgatni!

Írta: Gretty | 2012. március 7., szerda | 11:32

Előző próbálkozásommal önnön sejtelmességem miatt jól felsültem, úgyhogy újra próbálkozom. :)
(Az egyébként Markus Jehle: Bolygók a házakban - 144 égi történet volt.)

Aztán arra is rájöttem, hogy meglehetősen gyorsan olvasok, így mire beérkezett az első - és amúgy egyetlen - komment a poszthoz, én már végeztem is a könyvvel.

Így most hármat rejtélyeskedek ide, mert mindet a héten fogom elolvasni.

Az első egy aranyifjúról szól, aki reklámszöveg íróként keresi önmagát. Így a könyv elején még leginkább azt hiszi, hogy ezt a tevékenységet bulizás közben, kocsmákban a legjobb végezni, de talán a végére módosul a világképe. A könyvet a Cor Leonis palettájáról választottam.

Aztán újra a történelmi romantikusok felé tekintek, s belevágok egy olyan sorozatba, amiről csupa jót hallottam. 8 testvér vár rám, bár én egyenlőre csak az elsővel/egyikkel fogok jobban megismerkedni. A könyvet egyébként drága testvérem választotta a Gabo kínálatából, amolyan karácsonyi ajándékként.

Ezek után rávetem magam arra a hölgyre, akit egyre többen emlegetnek. A századelőn élt kisasszony aranyköpéseinek hála már azelőtt rajongok a könyvért, hogy a saját példányomba beleolvastam volna. Igazi csajos könyv, hisz a főszereplője is nőszemély, az írója is, de még a Gondolat Kiadó által elérhető példány borítóját is nő tervezte. És persze mindannyian magyarok. Egyébként nem volt könnyű beszerezni, bár hallottam, hogy valakinek 5 forintért sikerült rálelni. :)


Lehet találgatni! ;)

Ha tetszett a poszt, oszd meg másokkal is!

8 megjegyzés:

  1. 1. Talán Domonkos Gábor: Reklámország peremén?
    2. Julia Quinn Bridgerton család sorozatála tippelek, ha sorban haladsz akkor A herceg és én lesz az
    3. Nálam Jane Austen ugrott be, de ezzel a századelőnnel memegfogtál

    VálaszTörlés
  2. @EgyKönyvmoly:
    Első és második tipp tökéletes! :) *megkönnyebbül, hogy most nem vitte túlzásba a rébuszokat*
    A harmadikat kiegészítettem, hátha így már könnyebb. :)

    VálaszTörlés
  3. így meg Kertész Erzsébet, de neki sok könyve van és szinte mind nőkről szól :)

    VálaszTörlés
  4. @Christina alias Pöfivonat: megy is a virtuális vállveregetés. :)
    Figyelj! Figyelj... mindjárt oda is ér. :D

    VálaszTörlés

Ez a blog az ÖnTörvényű Bloggerek Klubjának tagja! Bárminemű plagizálás az Éhezők viadalán való azonnali részvételt vonja maga után!

Ha vinnél valamit, merthogy nem közkincs ám ez itt...

Creative Commons Licenc
Gretty Gretty szerint a világ - Egy regénylakás könyvei című műve Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! 3.0 Unported Licenc alatt van.
DMCA.com .

Ha üzennél...

Név

E-mail *

Üzenet *

Bemutatópéldány
Vendégszerepléseim a Klubrádió (95,3) Bemutatópéldány című műsorában, ahol Tímár Ágnessel beszélgetünk könyvekről.
.
 
Support : Creating Website | J. | Mas
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2010-2013 Egy regénylakás könyvei - All Rights Reserved