Klubtársaim örvendjetek! - Egy regénylakás könyvei Klubtársaim örvendjetek! - Egy regénylakás könyvei
Friss posztok:
Főoldal » , » Klubtársaim örvendjetek!

Klubtársaim örvendjetek!

Írta: Gretty | 2012. szeptember 5., szerda | 10:01

Ismét eljött az ideje, hogy játsszak egyet a Random.org-gal, és az ok ezúttal nem más, mint hogy 5db, azaz öt darab Victoria Kiadós klubkártya gazdájává tegyek 5fő, azaz 5 szerencsés romantikus könyvek rajongót. :)

De mielőtt közzé tenném Fortuna asszony kegyeltjeit, jöjjenek a válaszok!

1. A Forró szívek című Carly Phillips könyv főszereplője Micki, a legkisebb Jordan lány.
2. Természetesen a legújabb SEP könyv a Zsák a foltját címet viseli.
3. A Loring lányok sorozat, Nicole Jordan nagy sikerű regényfolyama 6, azaz hat könyvet számlál. (És itt enyje-benyje azoknak, akik kiejtették magukat azért, mert nem tudták ezt! Vérzett a szívem mindenkiért, bár szerencsére nem voltak sokan.)
4. Robin Kaye könyvében Rosali Ronaldi tanácsadóként tevékenykedett.
5. A First Lady becses neve Cornelia Litchfield Case.


És akkor következzenek azok, akik mindezt tudták, és még malacot is tartanak otthon. :)
Victoriás klubkártya tulajdonos 1.:
Halmay Éva

Victoriás klubkártya tulajdonos 2.:
Feketéné Rácz Klaudia

Victoriás klubkártya tulajdonos 3.:
Lámfalusi Dóra

Victoriás klubkártya tulajdonos 4.:
Futács Alexa

Victoriás klubkártya tulajdonos 5.:
Borbás Barbara

Gratulálok a nyerteseknek, és köszönöm, hogy velem (velünk) játszottak!

Ugyanis nagyon remélem, hogy válaszait mindenki elküldte még pluszban a Victoria Kiadónak is, és így ma még azért is izgulhat, hogy ott milyen eredménnyel zárul a sorsolás. ;)

A nyerteseket e-mailben értesítem, ráadásul a Victoria Kiadó még postázás előtt elküldi e-mailben a klubkártya számát, így onnantól kezdve már tényleg nincs más feladat, mint vásárolni. :)

És hogy miért volt a nem kötelező plusz egy kérdés?
Nagyon, de nagyon hamar meglátjátok! ;)
Ha tetszett a poszt, oszd meg másokkal is!

4 megjegyzés:

  1. Ha tudtam volna, hogy ehhez malac is kell... :) Gratulálok a nyerteseknek!

    VálaszTörlés
  2. Pont órán ültem, majd megett az unalom, így gondoltam megnézem az email-eim. És láss csodát! Jött az értesítő, hogy én vagyok az egyik nyertes! Majdnem felugrottam a székből, annyira meglepődtem. :-D
    Alig várom, hogy használhassam a kártyát. Bár én inkább a SEP könyveket nézegettem, de sajnos majdnem mindegyik elfogyott. Lehet tudni, hogy lesz-e még készleten náluk, vagy ez halott ügy?

    VálaszTörlés
  3. @Bbabri: ha írsz nekik e-mailt, valami kedveset, és van még, akkor tuti, hogy előkaparnak neked, akár a raktár mélyéről is. Vagy ha visszáruba megy nekik, akkor szólnak. Csak jelezd feléjük mindenképpen.
    Én is sírdogáltam nekik egy ideig, hogy a Csábítást már nem lehet kapni, és láss csodát, Könyvhétre összekapartak nekem egyet. :))

    @Pazsuka: sose lehet tudni a malacoknál... De lehet, hogy legközelebb működni fog a szerencsepatkó is. :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi! Nagyon örülök, hogy nyertem:)
    Ritkán szoktam...

    VálaszTörlés

Ez a blog az ÖnTörvényű Bloggerek Klubjának tagja! Bárminemű plagizálás az Éhezők viadalán való azonnali részvételt vonja maga után!

Ha vinnél valamit, merthogy nem közkincs ám ez itt...

Creative Commons Licenc
Gretty Gretty szerint a világ - Egy regénylakás könyvei című műve Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! 3.0 Unported Licenc alatt van.
DMCA.com .

Ha üzennél...

Név

E-mail *

Üzenet *

Bemutatópéldány
Vendégszerepléseim a Klubrádió (95,3) Bemutatópéldány című műsorában, ahol Tímár Ágnessel beszélgetünk könyvekről.
.
 
Support : Creating Website | J. | Mas
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2010-2013 Egy regénylakás könyvei - All Rights Reserved