Elementáris játék - Nyerd meg az év legszelesebb könyvét! - Egy regénylakás könyvei Elementáris játék - Nyerd meg az év legszelesebb könyvét! - Egy regénylakás könyvei
Friss posztok:
Főoldal » , , , , » Elementáris játék - Nyerd meg az év legszelesebb könyvét!

Elementáris játék - Nyerd meg az év legszelesebb könyvét!

Írta: Gretty | 2013. augusztus 20., kedd | 08:00

Valójában a szilfeket, hasonlóan három másik fajhoz, Paracelsusnak köszönhetjük.
Természetesen az idők kezdete óta igyekszik az emberiség különböző módon spiritualitással megtölteni bármilyen elemet, vagy természeti jelenséget, így nem csoda, hogy a levegőnek, tűznek, víznek és földnek is lett némi személyisége.
Az a módi, ahogyan mostanában az irodalom kezdi magának felfedezni viszont az alkímiának köszönhető. Az alkimisták szerint a levegő elementáljait szilfeknek, a tűzét szalamandereknek, a vízét undine-nak, a földét pedig gnómoknak illik hívni, és mindegyikőjük adott elem harmóniájáért felel.
Nyilván ez sem túl nagy újdonság, Shakespeare például már előszeretettel foglalkoztatta a szilfeket műveiben, ám azok inkább voltak tündérek, mint ahogy a undine-k is erősen hasonlíthatnak a hableányokra. Nyilván van átfedés, bár azért nem teljesen, azért szerintem meg kellene egyezni, hogy ezek alapvetően külön fajok (figyelem, simán leállok vitatkozni a mitológiákkal), talán szerencsétlen gnómokba nem tudok belekötni, akik bárhol is tűnnek fel, kerti törpék lesznek. :)

Szerencsére a levegő elementálok, azaz a szilfek kapcsán már kaptunk könyves alternatívát, hiszen nemrég megjelent Shannon Messenger: Vihar szeli ketté című könyve, melynek főszereplői az említett lények, s ha Messenger nem is történelmi pontossággal ábrázolja őket, azért kellőképpen izgalmasra, és szerencsére nem is tündéresre sikeredtek, így mindenképpen hálás köszönet a paralények vérfrissítéséért. Továbbra is remélem, hogy szándékozik írni mind a négy elemről, ám amíg ez ki nem derül, vagy meg nem valósul, játsszunk egyet a kézzel fogható könyvért.

Kellyéknél nemrég ért véget a játék, és aki ott nem nyert, most ismét esélyt kap, hogy ezzel a remek kis könyvvel, no meg Vane Westonnal szaporítsa könyvei, és fiktív szerelmei gyűjteményét.

Úgy döntöttem, most nem leszek túl szigorú, sőt, még triplázásra is esélyt adok.

A feladat igen egyszerű:
Beazonosítható névvel és/vagy nicknévvel, vagy legalább egy aláírással kéretik kommentben megírni, hogy ki milyen elementál lenne szíve szerint.
Ezt az alább található Rafflecopter űrlapon is erősítse meg, azaz írja oda a vonatkozó helyre, hogy milyen néven keressem a hozzászólását. 
Ugyanitt van lehetőség a duplázásra, illetve a triplázásra, ugyanis aki lájkolja a Merit Könyvek és/vagy jelen blog FB oldalát, máris halmozhatja az esélyeit.

A játék 2013. augusztus 30-ig tart, és másnap, azaz augusztus 31-én sorsolok.
A szerencsés nyertes szerény személyemnek köszönhetően gazdagabb lesz egy Vihar szeli ketté című könyvvel, melyet postán juttatok el.

JÁTÉKRA FEL! :)

a Rafflecopter giveaway

Ha valami nem lenne tiszta a jelentkezéssel, vagy az esélyhalmozással kapcsolatban, az oldalsó üzenetküldő rendszer segítségével kérdezhet, és segítek.
Ha tetszett a poszt, oszd meg másokkal is!

57 megjegyzés:

  1. Legszívesebben melyik elementál lennék? Én a Földet mondanám ;-)

    VálaszTörlés
  2. Ahoj!
    Nekem is lehet játszani?:D
    Mindenképpen Föld elementál lennék, egyszerűen azért mert olyan gnóm vagyok:D (Nem!)
    Talán nem túl meglepő, de a Föld elementálok egy bizonyos helyhez kötöttek, a saját területükön felelnek a hozzájuk kapcsolódó élővilágért, Gaia szorgos kis méhecskéi, nem mellesleg a druidák nagy barátai;)
    Legalábbis a dolgok így állnak az aktuális könyveimben..:)

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem Föld. Vagy mindegyikből egy pici. :-)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem én egyértelműen tűz lennék. :)

    VálaszTörlés
  5. Föld és tűz között vacillálok.

    VálaszTörlés
  6. Talán a víz, vagy inkább levegő, nem tudok dönteni. :)

    VálaszTörlés
  7. Én tűz lennék legszívesebben :)

    VálaszTörlés
  8. Filóznom kellett, hogy levegő vagy víz... végül maradtam a víz elementál-nál :)

    VálaszTörlés
  9. Szia! Az én válaszom határozottan a levegő! El se tudok mást képzelni :)

    VálaszTörlés
  10. Nos, elméletileg levegő lennék (valami csillagjegyes oldal szerint), de én víz vagyok. <3

    VálaszTörlés
  11. Szia! Legszívesebben azt mondanám, hogy tűz, de túlságosan földhöz ragadt vagyok. Szóval FÖLD. :)

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Először a vízre gondoltam,de azt nem mindenhol lehet kellő mennyiségben találni.Néha lobbanékony vagyok így a másodikra a tűz jutott eszembe ami végül is nagyon jó dolog,de teremteni nem tudsz vele igazán.Így amit igazából választanék az a föld,mert lehet vele alkotni,teremteni és pusztítani is ha épp arra van szükségem. FÖLD :)

    VálaszTörlés
  13. Én legszívesebben tűz lennék:)

    VálaszTörlés
  14. Én szél lennék; Mert az erős, kiszámíthatatlan és mindenhová eljut. ^^

    VálaszTörlés
  15. Szia :)!
    Én a vizet választanám.Nem csak azért, mert imádom hanem olyan hableánynak is érzem magam :D
    Nem egyébként kiskorom óta gondolkozom, hogyha tűz vagy jég közül kellene választani tuti a nem tudnék. Mivel kicsit tartozkodó vagyok és nehezen "olvadok"(nyílok meg) fel, de kicsit makacs és lobbanékony vagyok így, ha ez a kettő összekerül a jégből víz lesz.Valami ilyesmi :) Remélem érted.Visszatérve a kérdésre : víz

    VálaszTörlés
  16. Én legszívesebben tűz lennék, mindig is tetszett ez az elem, mivel elég lobbanékony természet vagyok, gyakran mondták rám hogy tüzes, ezért választanám ezt.

    VálaszTörlés
  17. Én legszívesebben levegő elementál lennék, mert a szél a szabadságot jelképzei számomra :)

    B. Rita

    VálaszTörlés
  18. Én a levegőt választanám :)

    B. K. Ica

    VálaszTörlés
  19. Levegő szeretnék lenni, mert már majdnem megcsíptem a szél nevét:)

    VálaszTörlés
  20. Én tűz szeretnék a legjobban lenni :)
    Jeffi

    VálaszTörlés
  21. Én Föld elementál lennék.

    VálaszTörlés
  22. Levegő- mert imádom a szelet, ha fúj a szél, én kint vagyok.

    VálaszTörlés
  23. Levegő vagyok.

    Olvastam már asztrológiai oldalakon, hogy a vízöntő a levegő elemhez tartozik, és nem kis meglepetésemre, a leírás tökéletes illett is rám. :D

    VálaszTörlés
  24. tűz lennék, ha választhatnék :)

    VálaszTörlés
  25. A víz áll hozzám a legközelebb, szeretem is a vizet, halak a csillagjegyem, 70%-ban vízből vagyok.:) És hát na a víz egy elég összetett dolog. Éltet, hiszen minden élőnek alapvetően szüksége van rá, ugyanakkor óriási pusztításra képes. Ez a fajta kettősség bennem is megvan.
    Szóval Víz. :)

    VálaszTörlés
  26. tűz lennék:D
    vad és mindent felemésztő:P

    VálaszTörlés
  27. Mindenképpen levegő. :)

    VálaszTörlés
  28. Egyértelműen tűz. :D
    Oda, fentre Gen néven vagyok... Nem is tudom, regisztrálva? >< Remélem, érted. :D
    Köszönöm a lehetőséget^^

    VálaszTörlés
  29. Tűz, vagy levegő?! :)

    VálaszTörlés
  30. Legszívesebben víz lennék:)

    VálaszTörlés
  31. Legszívesebben tűz elementál lennék :)

    VálaszTörlés
  32. szia!:))
    én tűz vagy szél elementál lennék szívesen ^^

    VálaszTörlés
  33. Hát... a vízzel nem vagyunk túl jóban, bár legtöbb esetben békességben eléldegélünk egymás mellett, a föld sem az én világom, a levegővel nem tudom mit kezdenék, úgyhogy TŰZ

    VálaszTörlés
  34. én Vízöntő vagyok, ezért (is) víz lennék ^^
    (Murvai Mariann)

    VálaszTörlés
  35. Könnyű döntés: Levegő! Sok szerencsét mindenkinek!:) De had nyerjek én!:D

    VálaszTörlés
  36. Tűz lennék. :)

    Kincses Enikő

    VálaszTörlés
  37. Szia!

    Én egyértelműen Tűz elementál lennék, ha lehetne választani. :)

    VálaszTörlés
  38. Szia!


    Én lwgszívesebben levegő elementál lennék :)

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  39. Levegő, RPG-ben is a legtöbb kedvenc karakterem az.

    VálaszTörlés

Ez a blog az ÖnTörvényű Bloggerek Klubjának tagja! Bárminemű plagizálás az Éhezők viadalán való azonnali részvételt vonja maga után!

Ha vinnél valamit, merthogy nem közkincs ám ez itt...

Creative Commons Licenc
Gretty Gretty szerint a világ - Egy regénylakás könyvei című műve Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! 3.0 Unported Licenc alatt van.
DMCA.com .

Ha üzennél...

Név

E-mail *

Üzenet *

Bemutatópéldány
Vendégszerepléseim a Klubrádió (95,3) Bemutatópéldány című műsorában, ahol Tímár Ágnessel beszélgetünk könyvekről.
.
 
Support : Creating Website | J. | Mas
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2010-2013 Egy regénylakás könyvei - All Rights Reserved