Tervek tavaszra... na jó, nyárra - Egy regénylakás könyvei Tervek tavaszra... na jó, nyárra - Egy regénylakás könyvei
Friss posztok:
Főoldal » » Tervek tavaszra... na jó, nyárra

Tervek tavaszra... na jó, nyárra

Írta: Gretty | 2012. május 13., vasárnap | 12:01

Valahogy mindig úgy alakul, hogy májusban aktivizálódom igazán, és mindenfélét haluzok a saját DIY képességeimről. A 30°-os áprilisi hőmérsékletnek köszönhetően csöppet korábban beindult a crafting-gén, és hála a netnek, rengeteg ötletet találtam, amit az elkövetkezendő hetekben meg is fogok csinálni. Persze nagy kérdés, hogy milyen végeredménnyel.

De hagyjuk a realitást az első igazán elrontott projekt utánra, most a Merjünk nagyot álmodni-szlogen ideje jött el!


Nitának ígértem valamikor réges-rég egy könyvhuzat-táskát, ami nincs elfelejtve, csak jó sokáig tart a tervezési fázis. :)

Ráadásul életviteli változás kellős közepén vagyok épp. (Félig-meddig elkezdtem újra kiszállni a családi fészekből, bár apa szerint hamar hazahúzom a belem, ha a számlák befizetése után se testi, se szellemi táplálékra nem marad pénzem. Mond valamit, mert minimálbér alatti összegekből nyilván nem fog telni mindenre, de most kifejezetten meg akarom próbálni a fényevést. És még olvasatlan könyvem is van bőven... szóval a nyarat talán kihúzom az új helyen, csak legyek már egyedül végre egy kicsit.)
Na de ebből a lényeg, hogy költözködés közben két dologra jöttem rá. Egyrészt nem lesz netem, mert arra nem telik, (&@đĐ&@) másrészt meg nincs faliórám... meg úgy eleve órám.



Persze nem létszükséglet az ilyesmi, de olyan szépséges megoldást találtam böngészés közben, hogy el is határoztam rögtön két dolgot:

1. nekem kell óra
2. a fenti pont miatt meg fogok ölni egy könyvet.

Idáig hallom most a megdöbbenés és helytelenítés hangjait, de most őszintén! Hát nem imádni való megoldás ez?


Mivel itthon nem találtam fúrásra és vagdosásra alkalmas könyvet, így elhatároztam, hogy veszek egyet erre a célra.
Már ki is néztem a Könyvudvar kínálatából egyet. Igaz, nem a legolcsóbb, de az biztos, hogy a legszebb!
Kísérleti könyvként rendeltem a Bookdepositoryról.

Ő lesz az áldozat

  • Íróasztalom is lesz végre, mert a spájz pakolása közben találtam egy kiszuperált asztalkát, ami szinte sikított némi csiszolás és újrafestés után.


  • Mozaikozáson is gondolkozom, mert van egy könyvespolc félém, amivel kapcsolatban már évekkel ezelőtt kitaláltam, hogy a csúnya éleit ezzel a technikával tüntetem el, de most épp nincs felesleges, törni való porcelánom. :(


Van viszont megszámlálhatatlanul sok PET palackom, és persze Levelibékának hála ékszerem is, így összehozom őket egy csináld magad ékszertartó-projekt keretében.

Ráadásul a babérjaira is török picit, mert találtam pár kiszuperált kütyüt, amiből nagyszerű steampunk dolgokat lehet gyártani. (Hiába, még Gail hatása alatt vagyok. :D)








Egyébként könyvespolc témában döntésre jutottam, és szépen rábeszéltem magam a konzolos megoldásra. Majd egyszer... addig meg gyártom a könyvtámaszokat.
Ma már vésővel is rohangálhattam, mert persze normális tégla egy darab nem volt itthon, mindegyikről el kellett távolítani némi maltert. (Bár ez nagy lelki törést nem okozott, főleg ha figyelembe vesszük vonzódásomat a mindenféle bontási munkálatokra alkalmas szerszámok iránt. :D)






Képek forrásai a linkek alatt.


Egyébként csak egy kérdés:
Érdekel ez egyáltalán valakit?


Ha tetszett a poszt, oszd meg másokkal is!

3 megjegyzés:

  1. De ha nem lesz neted, hogy fogsz blogolni?

    VálaszTörlés
  2. Még jó, hogy érdekel! Én olyan táskát rendelnék nálad :) A Meskán is lenne rá kereslet :)
    Hova költözöl? Lakótársakkal vagy teljesen egyedül?

    VálaszTörlés
  3. @Anaria Matthews:
    Nyugi! A mostani netre fogok rájárni, így tudok majd blogolni, csak az új rezidencián nem lesz még egy ideig.

    @EgyKönyvmoly: teljesen egyedül átköltözöm a szomszéd házba, ahol a nagyikámék laktak.
    A táskából a prototípus már kész, bár elég gyéren fényképeztem varrás közben, de igyekszem mielőbb összerittyenteni hozzá a posztot. ;)

    VálaszTörlés

Ez a blog az ÖnTörvényű Bloggerek Klubjának tagja! Bárminemű plagizálás az Éhezők viadalán való azonnali részvételt vonja maga után!

Ha vinnél valamit, merthogy nem közkincs ám ez itt...

Creative Commons Licenc
Gretty Gretty szerint a világ - Egy regénylakás könyvei című műve Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! 3.0 Unported Licenc alatt van.
DMCA.com .

Ha üzennél...

Név

E-mail *

Üzenet *

Bemutatópéldány
Vendégszerepléseim a Klubrádió (95,3) Bemutatópéldány című műsorában, ahol Tímár Ágnessel beszélgetünk könyvekről.
.
 
Support : Creating Website | J. | Mas
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2010-2013 Egy regénylakás könyvei - All Rights Reserved