Éjféli mise a blog üdvéért - Egy regénylakás könyvei Éjféli mise a blog üdvéért - Egy regénylakás könyvei
Friss posztok:
Főoldal » , » Éjféli mise a blog üdvéért

Éjféli mise a blog üdvéért

Írta: Gretty | 2012. december 24., hétfő | 23:30

Megjöttem a családolásból, és komolyan mondom, idén komolyan rágyúrt az esemény arra, hogy mindenen túltegyen. (Egyszer talán elmesélem, hogyan megy ez nálunk. Ja, és nincs közös kép a könyvekkel, mert hagyjuk a fejemet családolás után.)

Az az eretnek gondolat jutott eszembe, hogy szép és jó ez a karácsonyosdni, de nekem azért mégis csak egy picivel fontosabb a blogszülinap. Nyilván a két dolgot nehezen lehet egymástól elválasztani, lévén indult, amiért indult épp december 24-én.

A blog első könyve a Shiver volt, és erre mindig büszke leszek, mert a mai napig tartom magam ahhoz, hogy egy fantasztikus darabbal indult útjára ez a nagy kaland. Azóta számos könyv került fel ilyen-olyan módon a blogra, melyet alaposan ki is fejtettem, de aztán megláttam, hogy mennyire terjengősre sikeredett az egész, úgyhogy áttettem egy másik bejegyzésbe az egészet, és szilveszterkor megkínállak benneteket vele évértékelésként. (Itt lesznek majd a lucázás folyamán feltett kérdésekre a saját válaszaim is, hiszen, ha már én kifaggattalak benneteket, úgy járja, hogy nekem is körmölnöm kelljen.)

A lényeg végül is az egész nosztalgiában, hogy azóta a szomorú karácsony óta már a második olyan ünnepet töltöm a blog, és a Ti (fékeveszett könyvmolyok) társaságában, ami még számomra is megszépíti az egész decembert.

Az egész éves molytalik, beszélgetések, csetelések, blogolás után csukafejessel vetettem bele magam a karácsonyi forgatagba (jól van na, elismerem, csak virtuálisan, mert éljen a netes vásárlás!) és már a hónap elején elkezdtem a merényleteimet tervezni könyv-addikt barátosnéim ellen. Persze nem én lennék, ha nem ejtettem volna logisztikai hibákat, így (legalább) két csomag még nem ért célba. (Inkább 3, ahogy utána néztem.)
Íme, a nem teljes lista, hogy mikkel sikerült (remélhetőleg) meglepnem másokat! (Amik még folyamatban vannak, azok hiányoznak az osztályképről.)
A Farkastestvért Levelibéka kapta, és külön megédesítette számomra az ajándékozást, hogy úgy kellett levadászni a könyvet. Igaz, direkt a legelérhetetlenebb példányt választottam ki a kívánságlistájáról, hogy még nagyobb legyen az öröme.
PaAn-nak szintén szánt szándékkal választottam a Csodák korát, mert bár még nem olvastam a könyvet, EgyKönyvmoly és Greylupus ajánlójában megbízom annyira, hogy tudjam, ezt a könyvet bizony Ancs is szeretni fogja, mert pont neki való a stílus és az érzelmek ábrázolása.
A kétkötetes Tündértáncot pedig Évi - egyetlen gyalogszerrel is megközelíthető könyvmániás barátnőm - kapta, hiszen ez még hiányzott a gyűjteményéből.

Az a 3, nagyra nőtt szeretetbonbon, amit most le kellett hagynom, mert még a mikulásszánon van... :( Majd update-elek, ha Rudolf összekapta magát.

Addig meg elbüszkélkedek azokkal a gyönyörűségekkel, amiket kaptam, és amik miatt úgy kábé minden negyed órában képes lennék elbőgni magam a meghatottságtól.

Na jó, ez elég giccses lett, de nekem ilyenkor tényleg nincs más dolgom. :D

A mécsestartót barátnőmtől kaptam, benne az illatos gyertyával, és megesz az ideg, hogy az influenzától nem érzek semmit,így meggyújtani sem fogom addig, míg szaglószervem újra nem kezd funkcionálni.
A Hamupipőke MFKata kedvessége, egy majdnem biznisz után úgy gondolta, hogy meglep vele, hisz köztudomású, hogy egy nagyra nőtt 7 éves vagyok, aki plátóilag szerelemes Walt Disney-be, no meg a meséibe.
A Susan Miller asztrológiai kalendáriumával a Cor Leonis Kiadó lepett meg. S most derül ki a turpisságom, hiszen csak lett magamnak ajándék az Éves horoszkóp 2013 kapcsán, de ez gondolom megérthető, hiszen enélkül nem lehet elkezdeni az újévet. (Na igen, nekem az asztrológiai könyvek a szenvedélyem, ha nem épp szórakoztató irodalmat olvasok. Látnotok kellene a gyűjteményem...!)
A Méregnaplókat PaAntól kaptam, egy nagyon szép haskötővel, ami lemaradt a képről, mert (hülye vagyok) már elrejtettem a kincses ládikómban. (Bizony, nekem ilyen is van.)
A könyvnek meg úgy örültem, még a buszon hazafelé is vigyorogtam, mint a tejbe tök, mert már olyan régóta szerettem volna, de valahogy mindig elmaradt. Utólag persze már tudom, hogy pont azért, hogy tökéletes meglepetés lehessen belőle.
A hobbit Levelibéka véletlen vásárlása kapcsán lett ajándék számomra, s bár akkor nem értettem, de a könyvet kézbe véve azonnal rájöttem. Ezt a csodás szépséget nem lehet otthagyni, ha meglátja az ember. Ráadásul még csomagolt mellé egy pár Eiffel-torony fülbevalót, egy álomszép rózsamintás kámea nyakláncot, és egy angyalkás medált, mind rózsaszínben pompázva, hisz a 7 éves hercegkisasszonyokhoz olyan illik. Ráadásul mindet ő készítette! (Elő is léptettem a blog hivatalos ékszerkészítője státuszból királyi ékszerésszé.)
EgyKönyvmoly is kategóriát váltott, mert immár nem pusztán csak az én hivatalos, kísértésbe és romlásba vivő kisördögöm, de bizony gondolatolvasó is. A nagyon akarom listámról kitalálta, becsomagolta, és elpostázta, pont azt, amitől csak nyeltem a könnyeimet, mikor kibontottam. (Ugye a sorozatcím egyben utalás is? Én annyira magunkra vettem!)

A szaloncukor meg a múltkori Mikulás buliból maradt, de arról inkább ne beszéljünk! Soha!

Beszéljünk inkább arról, hogy kaptam még egy fantasztikus ajándékot, nem is egyet, hanem egészen pontosan 220 kedvességet, hozzászólás formájában. (Igen, megszámoltam, és igen, magamat nem vettem bele.) Ez a lucázás sokkal jobban sikerült, mint amiről akár csak álmodtam is!
Rengeteget bazsalyogtam a gép előtt ülve, és a válaszaitokat olvasgatva, és rájöttem, enélkül sokkal kevesebb lenne a blog.
Két évvel ezelőtt abban sem voltam biztos, hogy értelme van annak, amit írok (mondjuk, ebben néha most sem vagyok biztos), és idén lám, mennyi mindenkivel osztozhattam a karácsonyi/szülinapi várakozáson.

NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM EZT AZ ÉLMÉNYT NEKTEK!

El is döntöttem, hogy nem hagyom elhalni a klubéletet, úgyhogy jövőre egy csomó mindent fogok kitalálni, hogy az ujjaitok, és az újságírói vénám ne rozsdásodhasson be. (De a tervekről majd később, a másik pofátlanul hosszú posztomban!)

Most jöjjön a sorsolás, vagyis a párnám vallatása, hogy vajh' mely könyv lesz az igazi, és ki örülhet velem együtt.

Ám előtte még vallomás!
Időközben az 1-es és 5-ös cédulák könyvei, azaz a Menedék és a Részben ember című történeteket megkaptam recenziós példányként, ám ettől függetlenül nem cseréltem le, vagy vettem ki a cédulákat, hiszen erre a listára szerződtünk, tartom is magam hozzá.
Arra jutottam a dologgal, hogyha bármelyikbe is belehúzok, attól még valaki nagyon örülhet neki, hogy nekem már a kezembe nyomta a postás őket.

Szóval a párna alatt lévő Luca-cédulák hiánytalanok, mind a 12 delikvens epedve várta, hogy a másik csücsökhöz kerüljenek azok a fecnik, amiken a játékosok nevei vannak. (Ezeket ugyebár most 19 óra után véglegesítettem, és vetettem be az ágyamba.)

Mindenki, akinek nevét az 1-12-ig számozott posztoknál ott találtam (mindnél!), és hozzászólása releváns volt (azaz nem spamként akart épp rám sózni valamit), az ment a tollasbálba, akár itt, akár a blog Facebook oldalán kommentelt.

12 könyv... és úgy alakult, hogy 12 jelentkező is minderre, mert alapos számolgatás, olvasgatás után az alábbi eredmény született.
Bizony-bizony, volt, aki nem mindenütt írt hozzászólást.
Nagyon gondolkoztam, hogy mi legyen, mert a mai céduláknál feltételeztem, hogy a karácsonyi sürgés-forgás is besegített a dologba. Akkor tekintsek el ettől?
Ám volt, aki szintén csak egyet hagyott ki, igaz nem az utolsót. Tegyek kivételt ilyen esetben is?
És aki többet kihagyott, nem érezné igazságtalannak mindezt?

Így arra jutottam, hogy mivel a legelső Luca posztban le volt írva minden, és ott jeleztem is, hogy 24-én még cédulázunk (az utolsóban meg még az is, hogy meddig várom a  válaszokat), így karácsony szelleméhez nem méltó módon, de kegyetlen voltam, és kihúztam mindenkit, akinek nem 12x szerepelt neve az összesítésemben.
(Hogy ki mit, illetve mit nem válaszolt meg, itt lehet megnézni egy táblázatban.)

A szerencse, és elkerülhetetlen manikűrre szoruló kacsóm végül az alábbi könyvet, és lelkes kommentelőmet emelte magához:

GRATULÁLOK!

A közjegyző, s egyben bizonyos fényképek készítője tesóm volt, aki elég kelletlenül állt a dologhoz, ami talán látszik is a képélességből. Mondjuk a tablet alapvetően sem valami profi ezzel kapcsolatban.

Jázmin, arra kérlek, hogy dobj egy e-mailt a gretty@grettyszerintavilag.com címre, hogy egyeztetni tudjuk, amit egyeztetni kell! :)

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, hogy velem tartott, és remélem Ti is jól éreztétek magatokat az itt töltött percek alatt. Hamarosan magam is megválaszolgatom a kérdéseimet, egy évösszegző-féle bejegyzésben.

Addig is:

Ha tetszett a poszt, oszd meg másokkal is!

2 megjegyzés:

  1. Jujjjj Gretty nagyon nagyon köszönöm :) email holnap írok frissen, mert telefonról és ágyból meglehetősen nehéz :D
    U.i.: életemben először próbálkoztam és elsőre nyertem... Hmmm jó kis arányok :D nagyon köszönöm mégegyszer :))

    VálaszTörlés

Ez a blog az ÖnTörvényű Bloggerek Klubjának tagja! Bárminemű plagizálás az Éhezők viadalán való azonnali részvételt vonja maga után!

Ha vinnél valamit, merthogy nem közkincs ám ez itt...

Creative Commons Licenc
Gretty Gretty szerint a világ - Egy regénylakás könyvei című műve Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! 3.0 Unported Licenc alatt van.
DMCA.com .

Ha üzennél...

Név

E-mail *

Üzenet *

Bemutatópéldány
Vendégszerepléseim a Klubrádió (95,3) Bemutatópéldány című műsorában, ahol Tímár Ágnessel beszélgetünk könyvekről.
.
 
Support : Creating Website | J. | Mas
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2010-2013 Egy regénylakás könyvei - All Rights Reserved