Minden jó, ha a vége Calderon!, avagy nyereményjáték eredményhirdetés - Egy regénylakás könyvei Minden jó, ha a vége Calderon!, avagy nyereményjáték eredményhirdetés - Egy regénylakás könyvei
Friss posztok:
Főoldal » , » Minden jó, ha a vége Calderon!, avagy nyereményjáték eredményhirdetés

Minden jó, ha a vége Calderon!, avagy nyereményjáték eredményhirdetés

Írta: Gretty | 2013. június 1., szombat | 10:06

Véget ért a nagy Calderon játék, és biztos isten, hogy én többet nem csinálok vizsgaidőszakban játékot, mert azt kell tapasztalnom, hogy ilyenkor csak lájkolni tud a megfáradt diák. Márpedig én annyiért semmit nem adok, és szívesebben kínzok mindenkit azzal, hogy segítek tekerni-csavarni az agytekervényeket, és fellobbantani a mindenkiben szunnyadó kreativitás lángját.

Persze, hogy gonosz dög vagyok, még tudok is róla, csak nem különösebben érdekel, mert bár a játék nehéz volt, s ezt elismerem, igenis volt, aki időre, minden feladatot rendre teljesítve velem volt végig, s ki ő, ha nem legékesebb példája annak, hogy biza sokan elszoktak a munkásabb feladatoktól.
Nem mondom, hogy nem lenne egyszerűbb nekem is, ha csak egy kommentfolyamot kellene átböngésznem, és egy sorért adnék könyvet, vagy csak FB-n kellene lájkolni, de hát kérem szépen, abban mi a poén, hol az átdolgozott percek-órák öröme? No-no! Azért, mert Calderon a fődíj, még nem úri láblógatással jutunk hozzá, de nem ám! (Arról nem is beszélve, hogy az ilyenekért büntet a Facebook, én meg nem ezzel fogok pont szabálytalankodni.)

Szóval nem volt egyszerű teljesíteni a játéksorozatot, s már ezen első kis döccenő - vagyis hogy értelmezzük a játéksorozat szó jelentését - lehullajtotta magáról közös kis űrsiklónk utasainak java részét, de sebaj, mert aki továbbra is olvasta a feladatokat, az látta, hogy a mókás részek még csak eztán jöttek. A társasjátékra direkt hagytam több időt, és bizony az sem volt lehetetlen, hogy ne számítógépen szerkesszünk újat, bizonyítja ezt Katalin táblája is, játékszabállyal, mindennel. Nálunk itthon családilag ez a nyerő, ki is találok valami jogdíjazást cserébe. :D

Letölthető játékszabály itt

Volt, aki egyébként nem vette annyira komolyan, vagy pont hogy nagyon véresen komolyan vette, és elképesztően egyedi társast talált ki. Kedvem is támadt, hogy új játékot írjak ki, melyben azt kellene kitalálni, hogy Zenka játékszabálya mi lehet, de végül letettem róla, mert annyira elme roggyant, hogy rá nem jönnétek. Megjegyzem, ezt is játszottuk már tesóval, de mit ne mondjak, hamar elröhögtük.

Utolsó, meg az azutáni pillanatban érkezett Diara társasa, így még bevizsgálatlan, de már tetszik, hogy vannak kérdés kártyák. A táblát mutatom, de a játékszabályokat csak e-mailes kérésre teszem elérhetővé, ugyanis spoilert tartalmaznak a kérdések a Calderonra nézve.


Aztán voltak még harcok a megosztásokkal is, amit csak azért nem értek, mert napi szinten látom, hogy miket meg nem osztanak sokan (most majdnem azt írtam, hogy mi szarokat, de disztingváltam), és aláírom, hogy a rafflecopter talán nem a legfelhasználóbarátabb, de csak ismételni tudom magam: nem adom könnyen a nyereményt, még akkor sem, ha a külföldi blogok gyakorlatilag egyedül a raffle-re alapozzák a giveaway-ek tömkelegét, és ott bezzeg, általam érthetetlen okokból mindenki tudja, hogy működik.

De nem is magyarázom az űrhajóvezető bizonyítványom, mert sok tapasztalatot leszűrtem már játékokból, melyeket rendre nem fogadok meg, ám most eldöntöttem, hogy minden jó így, megtartom jó szokásom, és legalább ilyen, vagy még nehezebb játékkal jövök legközelebb, mert szerintem ezt végigjátszva mindenki nyugodtan megveregetheti a vállát.

És hogy én kiét fogom, mikor a moziban leszünk?
A vigaszdíjas (bár szerintem én egy főnyeremény vagyok, pláne, ha van egy Spock a közelemben):

Zenka


Aki pedig hamarost rámarhat a Calderonra (vagy ha az már megvan, akkor valamilyen könyves meglepire):

Cseppke


Cseppke társasjátéka, ahol természetesen a bábuk űrhajók
De nem csak nekik gratulálok, hanem mindenkinek, aki félve, vagy épp büszkén e-mailezte, hogy szerinte a keresztrejtvény megfejtése TAINA TIVES, és azoknak is, akik megosztásaikkal - legyen az akár a képé, akár a traileré - segítettek hírét vinni ennek a nagyszerű könyvnek, és ennek a hóhányó Calderonnak.
Ti is győztesek vagytok, még ha most nem is nyertetek, de túléltétek a játékot, és már ezért űrháborús hősök vagytok, melyről kérésre szívesen állítok ki nemesi oklevelet is akár. ;) (De komolyan, csak e-mailezzetek kérvényt!)

Az alábbi űrlapon pedig On Sai-tól lehet ajándék e-novellát kérni, ráadásul olyat, ami eddig még sehol nem jelent meg, és ez az exkluzív sztori most elérhető annak, aki a hónap közepéig, azaz június 15-ig feliratkozik.

Ha tetszett a poszt, oszd meg másokkal is!

5 megjegyzés:

  1. Juhééé :D
    Gratulálok mindenkinek, aki nem adta fel a játékot!

    VálaszTörlés
  2. De jó, nagyon örülök!!! :) Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a nyerteseknek. ;) A mozihoz lehet csatlakozni? Mert hát mindannyian főnyeremények vagytok, így ha megfelelő lenne az időpont, szívesen tenném tiszteletem magam is. ;)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a nyerteseknek! :-)

    Gretty várom a következő játékot, nehezebb feladvánnyal. :-)

    Igen, tényleg, a mozihoz lehet esetleg csatlakozni?

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok mindenkinek! Főleg neked, Gretty, a feladatok kitalálásáért és a türelmedért! :-D

    Bevallom, én most találkoztam először a rafflecopterrel, így elsőre valóban meggyűlt vele a bajom, de a képnél már megoldottam a feladatot. :-) (A külföldi blogosok pedig valószínűleg pont azért ismerik és tudják kezelni, mert náluk már mindennapos a használata.)

    Nagyon jó olvasást és mozizást kívánok! :-D

    VálaszTörlés

Ez a blog az ÖnTörvényű Bloggerek Klubjának tagja! Bárminemű plagizálás az Éhezők viadalán való azonnali részvételt vonja maga után!

Ha vinnél valamit, merthogy nem közkincs ám ez itt...

Creative Commons Licenc
Gretty Gretty szerint a világ - Egy regénylakás könyvei című műve Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! 3.0 Unported Licenc alatt van.
DMCA.com .

Ha üzennél...

Név

E-mail *

Üzenet *

Bemutatópéldány
Vendégszerepléseim a Klubrádió (95,3) Bemutatópéldány című műsorában, ahol Tímár Ágnessel beszélgetünk könyvekről.
.
 
Support : Creating Website | J. | Mas
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2010-2013 Egy regénylakás könyvei - All Rights Reserved