Marco életbölcsessége... - Egy regénylakás könyvei Marco életbölcsessége... - Egy regénylakás könyvei
Friss posztok:
Főoldal » , , , » Marco életbölcsessége...

Marco életbölcsessége...

Írta: Gretty | 2013. október 11., péntek | 09:50

avagy még tankként se hemperegjünk feltétlen szilánkkal borított helyszínen, ha egy mód van rá. :)

– Te is az én hátsómat nézegeted? – kérdeztem gyanakodva.
– Ha nem azt nézném, hogyan szedném ki a szilánkokat?
– Akkor talán jobb lenne, ha hívnánk egy orvost.>
– Csak nyugi – paskolta meg a vállamat. – Nem vagy az esetem.
– Hát ki a te eseted?
Karen Chance: Holdvadász" imageanchor="1" style="clear: right; float: right; margin-bottom: 1em; margin-left: 1em; text-align: justify;" target="_blank">– Bárki, aki kevesebbszer kerül zűrbe – felelte, miközben egy újabb üvegdarabot ejtett bele a szilánkgyűjtőnek kinevezett hamutálba. – Be kell látnom, hogy tévedtem. Nem való nekem a vad élet. Az erőnlétem nem olyan jó, mint a mesteré.
– Hozzám nem kell nagy erőnlét.
– Drágám, hozzád egy tank ereje sem elég.

~ ♦ ~

– Kizárt, hogy ennyi üvegszilánk egyáltalán elfér a fenekemen – méltatlankodtam összeszorított fogakkal pár kínokkal teli perc után.
– Drágám, úgy nézel ki, mintha belehemperegtél volna.
– Mert tele volt velük a padló!
– Ha ilyesmit látsz, kerüld el azt a helyet – okított...


Ha tetszett a poszt, oszd meg másokkal is!

1 megjegyzés:

Ez a blog az ÖnTörvényű Bloggerek Klubjának tagja! Bárminemű plagizálás az Éhezők viadalán való azonnali részvételt vonja maga után!

Ha vinnél valamit, merthogy nem közkincs ám ez itt...

Creative Commons Licenc
Gretty Gretty szerint a világ - Egy regénylakás könyvei című műve Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! 3.0 Unported Licenc alatt van.
DMCA.com .

Ha üzennél...

Név

E-mail *

Üzenet *

Bemutatópéldány
Vendégszerepléseim a Klubrádió (95,3) Bemutatópéldány című műsorában, ahol Tímár Ágnessel beszélgetünk könyvekről.
.
 
Support : Creating Website | J. | Mas
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2010-2013 Egy regénylakás könyvei - All Rights Reserved